8 Şubat 2011 Salı

Mevlüte çok var ama bebek şekerlerimiz hazır


Şekerlerimizin isim yazıları eksik onu da babası halledecek artık. Dağıtırken kullanacağım sepetindeki hali de en alttaki gibi olacak.




Bu da sepetin yalın hali.Nekadar yalın olacaksa bu otrişlerle :))


        Bu da şekerlerin sunulacağı hali .Sepeti ve bebek şekerlerini Eminönü'nden  aldım.Kuru kahveci mehmet efendi'nin ordan devam edince hemen yandaki dükkan.Dükkanın adı pembe&mavi.Orada gerekli olan herşey var bebek süsü  şeker vs .Onları da birazdan  ekleyeceğim .Fiyatlar inanılmaz ucuz dışarıya göre.Hele de organizasyon şirketlerine göre bedava diyebilirim.Onlar bu tarz şeyleri ürün yelpazesini geniş tutarak çok gereksiz paralara satıyorlar .
Sepeti hazır olarak aldım şekerlerin tavşanlarını,tüllerini ve kurdelasını aldım.İçlerine lavanta doldurdum tavşanları geçirip kurdelayı silikon tabancasıyla tutturdum daha hoş görünmesi için.Sadece oğlumun ismini yazıp zımbalamak kaldı.Bunları insanın kendisinin yapması bence çok zevkli ben buları seçerken bile çok keyif aldım oğlum için en güzeli olsun istedim dolaştım bütün dükkanları sonunda buna karar verdim azcık süslü olduğuum için sepet zaten otrişli filan.Şekerlerde ise tavşanın başı sallanıyor o da şirin geldi bana ondan dolayı bu tavşancıkları seçtim.Gelen konuklarım çok beğenecekler diye düşünüyorum.



1 yorum: