7 Şubat 2011 Pazartesi

Banuu sayende ben de blogger oldum :)

         Bu ilk yazım ve gecenin bu saati biraz saçmalayabilirim  sanıırm .Genelde geceleri Banu'yla  konuşuyoruz bu da o gecelerden biri .Ne zamandır açacağım  dediğim blogu sonunda bu gece Banu'nun da teşvikiyle açtım ama tabii şuan bomboş :))
         Umarım yarın oğlumun odasından güzel fotoğraflar  yayınlayacağım çok cici şeyler aldım çünkü bugün Eminönü'nden .Şimdi bu saatte çok da yazacak şey gelmiyor aklıma  sadece fotoğrafları yükleyince ne kadar kokoş şeyler aldığımı göreceksiniz.Erkek değil de kız olsaymış demekki heryerden otrişler ve taşlar fışkıracakmış erkek olduğu halde ben tüylü süsler aldım.Neyse şimdilik bukadar yarın fotoğraflarımla geliyorum

İyi geceler

1 yorum:

  1. Hayirli olsun Sayin Kavakli :)) SAyfan da kokos rengi pembe. Cok sevdim. Hayirli olsun canim. Fotograflar icin sabirsizlaniyorum ben de. cok optum xx

    YanıtlaSil