8 Şubat 2011 Salı

BEBEK ÇİKOLATALARIMIZ DA HALLOLDU



Ben bebek çikolataları için 2 çeşit tercih ettim daha doğrusu karar veremediğim için öyle oldu :) Yine Eminönü'nden aldım.Kuru kahveci mehmet efendi'nin ordan devam edince Elit çikolatadan aldım kilosu 60 tl çoook ucuz üstelik tadı da gayet güzel ve çikolatası kalın öyle incecik birşey değil yani.Pelit pastanelerinde sormuştum tanesi 6 tl.yani ben mesela 50-55 adet sanırım saymadım aldım üstteki daha kalın olduğundan ondan daha az adet oldu yani ben pelit pastanesinden alsaydım bunları en az 300 tl ödeyecekken 100 tl ödedim.Bunları hastane için aldım nasılsa sürekli o tarafa giden birilerini bulabiliyorum o nedenle eve gelenlere ikram edeceklerimi almadım taze taze yensin istedim ama asslında çikolatanın hem altında hem de üstünde ince karrton gibi birşey var hem ezilmiyor hem de uzun süre dayanıyor yani evi uzak olanlar için alınıp birsüre saklanabilir.Yine de alırken sormakta fayda var ne kadar dayanır nasıl saklamalı diye.

1 yorum: